Πέμπτη 30 Ιουλίου 2020

Λασπάς Θανάσης: "Ευχαριστώ για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη τον Αστέρα Αλιβερίου"

Με δήλωση του ο Θανάσης Λασπάς, τονίζει τη χαρά του για τη συνεργασία με την ΑΓΕ Χαλκίδας, ενώ παράλληλα απευθύνει ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα του Αστέρα Αλιβερίου για τη συνεργασία που
είχαν τα τρία τελευταία χρόνια.
"Με αφορμή την συνεργασία την επόμενη αγωνιστική περίοδο με την ομάδα της ΑΓΕΧ για την οποία είμαι πολύ χαρούμενος γιατί θα συνεργαστώ με πολύ καλούς φίλους και προπονητές οι οποίοι μαζί έχουμε βάλει στόχο να φτάσουμε την ΑΓΕΧ εκεί που της αξίζει, θα ήθελα να ευχαριστήσω την προηγούμενη μου ομάδα του Αστέρα Αλιβερίου. Τους ευχαριστώ για την συνεργασία, την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν τα 3 χρόνια που ήμουν εκεί με πολλές δυσκολίες λόγω της απόστασης Χαλκίδα – Αλιβέρι και υπεύθυνος προπονητής όλων των τμημάτων, το δέσιμο με αυτήν την ομάδα ήταν και θα είναι πολύ μεγάλο. Οι επιτυχίες ήταν πολλές σε όλα τα τμήματα με αποκορύφωμα την άνοδο της αντρικής ομάδας στην Α ΕΣΚΑΣΕ. Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά από όλα τα τμήματα που συνεργάστηκα τη διοίκηση που ήταν άψογη, τον Αποστόλη Ρέτσα που ήταν ο άμεσος συνεργάτης μου τον Αρχηγό της ομάδας Θέμη Μάστορη ήταν τιμή μου που τον είχα παίκτη και να τους ευχηθώ υγεία καλή δύναμη για την νέα σεζόν. Ευχαριστώ για όλα!!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου