Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

Ανακοίνωση παραίτησης του Προέδρου του Αρη Αγίου Ιωάννη Ν. Καδδίτη

Την παραίτηση του απ’ τη θέση του προέδρου του Άρη Αγίου Ιωάννη ανακοίνωσε ο Πρόεδρος του Νίκος Καδδίτης, με ανάρτηση του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ανφέροντας τους λόγους παραίτησης του.
Αναλυτικά το σχόλιο και η ανακοίνωση στην ανάρτηση.

-Ντροπιαστική ήττα για την ομάδα μας απο το γειτονικό χωριό.
Σε κανένα σημείο του αγώνα η ομάδα δεν μπήκε στο γήπεδο με αποτέλεσμα το βαρύ σκορ.

Ανακοίνωση Προέδρου:

"Είμαι αναγκασμένος να παραιτηθώ από την διοίκηση της ομάδας σεβόμενος των εαυτό μου και ακόμα περισσότερο την υγεία μου.
Είναι άσχημο και ψυχοφθόρο να προσπαθείς να δώσεις τα πάντα στους ποδοσφαιριστές σου, αλλά δυστυχώς χωρίς καμία ανταπόδοση.
Στο σημερινό παιχνίδι, το οποίο ήταν καθοριστικό, όλοι οι παίκτες, εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων, παρουσιάστηκαν νωθροί και χωρίς κανένα «τσαμπουκα».
Προσωπικά έχω μάθει όταν «ανταμείβομαι» να προσπαθώ να αποδώσω τα ΜΕΓΙΣΤΑ.
Αυτό δυστυχώς δεν έγινε κατανοητό από αρκετούς παίχτες της ομάδας. Αναλαμβάνω λοιπόν τις ευθύνες που μου αναλογούν και αποχωρώ.
Τέλος,για να μην υπάρξουν παρερμηνείες της αποχώρησης μου,να δηλώσω ότι η συνεργασία μου με τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης καθώς και τα μέλη του πολιτιστικού συλλόγου ήταν ΆΨΟΓΗ και τους ευχαριστώ για όλα.
ΝΊΚΟΣ ΚΑΔΔΙΤΗΣ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου