Τετάρτη 18 Μαΐου 2022

Δ. Μεταξάς: "Αυτή η σεζόν δεν θα μπορούσε να τελειώσει καλύτερα!"

Το περασμένο καλοκαίρι ο Δημήτρης Μεταξάς έκανε ένα μεγάλο βήμα στην ποδοσφαιρική του πορεία, παίρνοντας μεταγραφή από τον Ταμυναϊκό στον Βόλο, με τον οποίο υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο.

Ο 18χρονος (16/12/2003) μέσος έκανε το ντεμπούτο του, στη μεγάλη κατηγορία του ελληνικού  ποδοσφαίρου, στα πλέι άουτ της Super League απέναντι στον Ιωνικό, μετρώντας από τότε συνολικά έξι συμμετοχές και κλείνοντας τη πρώτη του σεζόν σε επαγγελματικό επίπεδο με ιδανικό τρόπο, αγωνιζόμενος όλο το 90λεπτο στη νίκη επί του ΟΦΗ με 5-0.

Στο γεγονός αυτό και γενικότερα στην φετινή του πορεία με την ομάδα του Βόλου, αναφέρθηκε -με ανάρτηση του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης- ο ταλαντούχος Ευβοιώτης ποδοσφαιριστής: 

"Αυτή η σεζόν δεν θα μπορούσε να τελειώσει καλύτερα! Τι καταπληκτική νίκη! Δεν μπορώ να είμαι πιο ευγνώμων στην ομάδα που μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω το ντεμπούτο μου στη Super League και να είμαι μέρος της ομάδας. Και φυσικά οι προπονητές και οι συμπαίκτες μου που βοήθησαν και πίστεψαν σε μένα. Ήταν απλά η πρώτη σεζόν και ανυπομονώ μέχρι την επόμενη. Πάμε Βόλο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου