Πέμπτη 4 Αυγούστου 2022

Γ. Σκρεπετός: "Μεγάλη συγκίνηση & χαρά για την επιστροφή μου στον Ταμυναϊκό"

Δηλώσεις στο eviasports.gr του γενικού αρχηγού του Ταμυναϊκού Γιώργου Σκρεπετού, στην έναρξη προετοιμασίας της ομάδας του, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 1/8.

Για τη διοικητική επιστροφή του στον Ταμυναϊκό: ‘Σίγουρα είναι μεγάλη και η συγκίνηση μου και η χαρά μου. Μετά από αρκετά χρόνια δραστηριοποιούμαι ξανά, για να βοηθήσω την αγαπημένη μου ομάδα. Όλα αυτά τα χρόνια ήμουνα ένας απλός φίλαθλος. Βέβαια έχω διατελέσει και πρόεδρος 6-7 χρόνια και 17 χρόνια ποδοσφαιριστής. Όλα αυτά δείχνουμε πόση αγάπη είχα και έχω για την ομάδα και απ’ την πρώτη στιγμή που ο πρόεδρος μου ζήτησε να έρθω να τον βοηθήσω, το δέχτηκα και να ‘μαι εδώ, απ’ τη θέση του γενικού αρχηγού, να προσφέρω κι εγώ όσα περισσότερα μπορώ για το καλό του Ταμυναϊκού’.

Για τον Ταμυναϊκό της νέας αγωνιστικής περιόδου: ‘Ο Ταμυναϊκός ήταν, είναι και θα είναι πρωταγωνιστής πάντα. Πιστεύω ότι εφέτος ο Ταμυναϊκός ίσως ένα σκαλοπάτι παραπάνω από πέρσι. Νομίζω ότι έχει όλα τα φόντα, έχει όλους τους ποδοσφαιριστές, κράτησε τον κορμό της ομάδος, απέκτησε 4-5 πολύ καλούς παίχτες και πιστεύω ότι και αυτοί θα βοηθήσουν τα μέγιστα, ώστε ο Ταμυναϊκός να πρωταγωνιστήσει και πάλι στο πρωτάθλημα της Ευβοίας’.

Για τις ιστορικές εικόνες με την ομάδα του, που έχει στο μυαλό του: ‘Οι εικόνες είναι πάρα πολλές. Και σαν ποδοσφαιριστής, απ’ τα ξερά γήπεδα που παίζαμε, απ’ τις λάσπες, απ’ τα χιόνια, απ’ την Καστοριά που παίζαμε σε παγωμένα γήπεδα. Και σαν πρόεδρος όμως όλες αυτές οι εμπειρίες στο πρωτάθλημα τότε της Δ’ Εθνικής, ένα βήμα πριν γίνει ΠΑΕ ο Ταμυναϊκός, είχε καταφέρει να φτάσει στο ‘παρά πέντε’ για να ανέβει στη Γ’ Εθνική, η οποία ήταν επαγγελματική τότε και χάσαμε για ένα βαθμό από τον Φωκικό Άμφισσας. Όλα αυτά έχουνε μείνει αποτυπωμένα στη μνήμη μου και πραγματικά είναι πολύ συγκινητικές οι στιγμές αυτές και εύχομαι να τις ξαναζήσουμε κάποια στιγμή’.

Οι ευχές του για τη νέα αγωνιστική περίοδο: ‘Θα ήθελα να ευχηθώ σε όλες τις ομάδες της κατηγορίας να έχουνε μια καλή χρονιά, σε όλους τους ποδοσφαιριστές να έχουν υγεία και πιστεύω ότι ο καλύτερος ας είναι αυτός που στο τέλος θα βγει πρωταθλητής, που θα πάρει την άνοδο για τη Γ’ Εθνική’.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου